Jump to content
LanguageMattersRecruitment

German-speaking Customer Service Executive - BRENTWOOD!

    Empfohlene Beiträge

    Job title German-speaking Customer Service Executive              
    Salary range (low to highest including OTE) £25,000 - £26,000 per annum                
    Display salary information £25,000 - £26,000 per annum               
    Location Brentwood              
                           

    Are you looking for some new challenges, where you can utilise your German language skills? If you can say yes, then look no further!  Our client, a successful organisation which provides high class customer service, is looking for a talented German-speaking Customer Service Executive to join their fun and dynamic team in Brentwood!  This temporary role is an on-going position. 

    Due to the demand of the market they are now looking to expand their German Customer Service division.
    As a German-speaking Customer Service Executive,  you will be responsible for the support service for the German- speaking clients and be dealing with all enquires in a timely manner and provide first-class customer service. As a part of your role you will be providing professional advice of the programs to the clients,  it is therefore essential for you to have excellent communication skills. You must be a client focussed orientated individual with a proven background in Customer Service and have demonstrable problem solving skills.  You will have high attention to detail and be comfortable dealing with a wide range of customers as well via email and phone.

    It is a fantastic opportunity for an experienced German-speaking Customer Service Executive  to develop your skillsets within a successful company and be part of a multilingual, friendly, motivated team. 

    Profile
    • Fluent in German and English, both written and spoken
    • Experience a as a Customer Service Advisor, Customer Service, Customer Representative, Customer Service Executive, Client Service or Customer Support customer
    • Great communication and organisational skills
    • Team player and work well in a fast paced environment
    • Have excellent attention to detail

     

    Kind regards,

    Guido Löer

    Senior Consultant, Permanent Division

    LanguageMatters Recruitment

    guido@languagematters.co.uk
     








     

    Diesen Beitrag teilen


    Link zum Beitrag
    Auf anderen Seiten teilen

    Nur mal doof gefragt, wieso soll man sich auf einen 26K bewerben, wenn Frau May gerade das Miniumum fuer Auslaender auf 30K angekuendigt hat ?    

    suoyarvi

    Diesen Beitrag teilen


    Link zum Beitrag
    Auf anderen Seiten teilen
    3 hours ago, jbevans1234 said:

    Na ja, im moment geht das ja noch mit dem low salary, das mit 30k kommt dich erst ab 29 Maerz oder hab ich das falsch verstanden ?

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     

    Das ist der Vorschlag im White Paper - da muss es erst den neuen Immigration Act geben was nicht zum 29.3. machbar ist - und nicht in der Transition Period (falls es die geben wird).

    Diesen Beitrag teilen


    Link zum Beitrag
    Auf anderen Seiten teilen

    Erstelle ein Benutzerkonto oder melde dich an, um zu kommentieren

    Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

    Benutzerkonto erstellen

    Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

    Neues Benutzerkonto erstellen

    Anmelden

    Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde dich hier an.

    Jetzt anmelden

    ×