Jump to content
Sign in to follow this  
Tuire

Message in a Bottle personalised children adventure book in German or English!

Recommended Posts

Hello,

We have just hit our goal on Kickstarter (101%!) and now have added a German version of this very lovely uniquely personalised book!

Please back us on Kickstarter and get your book with 30% discount!

2c1a3f1cc7a076716bae41105e892d3d_origina

It is a magical adventure book created and illustrated by me and written by Tom Percival. The story is about Kiki, a little bird, who finds a message in a bottle on the other side of the world. She then sets off on an adventure to deliver your personal, heartfelt words to the child you love.

d8c15729-miabottle-col-p2425_0u60an0u60a

Message in a Bottle is different from all other personalised books for a number of reasons:

• There is no child character drawn anywhere in it. 
  • It is not just about the child but also the giver of the book. The story bonds you and the child through the unfolding mystery of the secret message.
  • It has a very natural feel: it is a great adventure built around universal themes of friendship, self-confidence, trust, persistence, and curiosity; with discreet but powerful elements of personalisation
  • The educational aspect is exceptionally strong thanks to an accompanying interactive online learning portal: Kiki’s Kids Club

58178ef46c2d8bf15cb19bd98a47e944_origina

f67c63cd2b650f36a666ba2941440dcd_origina

We have been getting a lot of positive feedback and have also been privileged to have a Book Launch Team helping us to shape the book and spread the word around. Some of them have shared their experience about the book and process of creating it in their blog posts:

‘My boys LOVE seeing their own names in a book. What child doesn’t?’ Expat Life with a Double Buggy 
‘I just knew I wanted to be involved’ Odd Socks and Lollipops
‘We are proud to support Message in a Bottle’ The Mad House of Cats and Babies
‘This is one of the best children’s books I have ever seen!’ Adventures with J
‘Kiki has become a much loved character in our house’ The Parenting Jungle
How can you not love Kiki? Virtually All Sorts
‘I adore the main character Kiki – do you know which bird she is?’ Find out on Diary of an Imperfect Mum
‘I’ve really enjoyed watching the book evolve and I am really excited to own my own.’ Two Tiny Hands

9413d472-txt_0uz0b60uv0b5000000.png

This is our first book that has been so far fully self-funded and we are extremely excited to be launching it in the UK and European market in August! Please back us on Kickstarter and get your book with 30% discount!

112caaee8ea655949e2f884fd6a5c3d6_origina

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Das ironische von Priti Patel ist dass sie waere nicht im Land wann dieselbe Spielregelen fuer ihrer Eltern waren damals gultig! 
    • Hallo Zusammen, mein Name ist Maroua und ich arbeite nun seit über 5 Jahren als Nanny bei einer tollen Familie Namens Westermann in London ( Gloucester Road). Die Familie hat 3 Kinder (Zwillinge:Leo& Leila 6 Jahre und Giulia 10 Jahre alt) Der Vater ist aus Deutschland und die Mutter gebürtige Italienerin. Sie leben aber schon eine ganze Weile in London. Alle drei Kinder besuchen eine Privatschule. Nach über 5 Jahren Verlasse ich aus privaten Gründen die Westermann schwerenherzens, denn die Familie ist wie eine zweite Familie für mich geworden.   Die Eltern möchten weiterhin gerne eine gebürtige deutschsprachige Nanny beauftragen, die in Zukunft ausschließlich deutsch mit den Kindern spricht.  Da die Kinder bereits zur Schule gehen, wird eine “after school nanny” gesucht, das Heißt täglich von 15-19 Uhr (Mo-Frei)  Die Vergütung ist je nach Erfahrung verhandelbar. Ich würde gerne erwähnen, dass alle drei Kinder schon ziemlich selbstständig und sehr pflegeleicht sind. Mir fällt es sehr schwer so eine tolle Familie leider verlassen zu müssen!  Wenn ich dein Interesse geweckt habe und du meine Nachfolgerin werden möchtest, dann kannst du dich gerne bei mir melden.   Meine Kontaktdaten lauten: Email : maruamarua@hotmail.de  Phone : 07479205311 Liebe Grüße Maroua
    • Als Neubuerger sollte man aber wissen, dass es weder die englische Staatsbuergerschaft noch englische Paesse gibt
    • Brexit Blueten, da wird dem Polnischen Chef, der seit 15 Jahren hier kocht (u.a. fuer die Queen) SS verweigert.Dabei war er fuer Brexit. Was aber ja wohl keine Rolle spielt, weil er genauso wie Ich nicht  mitabstimmen durfte. Klar kommt da so klammheimliche Freude auf, das haste nun davon.  zeigt aber auch wie absurd diese Abstimmung gelaufen ist. Inzwischen ist der Polnische Kollege nicht mehr pro Brexit. Zumindest hat er als Promi, Aufmerksamkeit.
    • Mir war das auch nicht bekannt das Minimum Wages aufeinmal Living wages heist ohne es zusein.Mit £8.21 kann man in London nicht leben!
  • Topics

• Recent Status Updates

• CvC  »  Schokominza

Das war jetzt garnicht als ein klammheimlicher Vorwurf gemeint, Du geniesst grossen Respekt bei mir.
      Beste Gruesse,

Chris
      · 0 replies
    • che68  »  cart00nist

Hi, kannst Du mal wieder eingreifen, jede menge Muell von billboard90 gepostet.
      MfG Friedrich
      · 0 replies
    • Magnolia  »  Jill13

Hallo Jill,
      ist der Job live-in?
      Liebe Grüße

· 0 replies
    • ralibo  »  Josh

Hey Josh, 
      Ich geh nach zwei jahren London zurueck nach Berlin. Hab ca zehn kartons klamotten, buecher, bettzeug. Wuerde gern Ende August 2019 die Sachen nach Berlin Schoeneberg bekommen. Faehrst Du in diesem zeitraum und koenntest es beiladen, ggf auch mfg? 
      Gruss, Ralf 
      · 1 reply
    • che68

Happy Birthday chrgai
      · 0 replies
  • Today's Birthdays

1. age
    2. antizykliker
      antizykliker
      (61 years old)
    3. dct26879
      dct26879