Jump to content
Basch

Mamis in Petersham & Ham gesucht

Recommended Posts

Hallo zusammen! 

Ich bin neu in London und neu im Forum. Wir - mein Mann, 2 Jungs und ich - wohnen seit 3 Monaten in Petersham. Mein älterer Sohn ist 3 Jahre alt und geht Mo bis Do in eine Nursery. Mein Kleiner ist 10 Monate alt und bis Ende Februar noch Vollzeit zu Hause.

Ich bin auf der Suche nach Mamis die Zeit und Lust für Treffen haben. Zum spielen, spazieren gehen, Kaffee trinken, shoppen, whatever! Meldet Euch bei Interesse! 

Frohe Weihnachten!! :)

Claudia 

Ich schieb meine Frage nochmal nach oben: Keine Mamis da für Playdates am Nachmittag oder Käffchen/Shoppen am Vormittag?  :icon_frown:

Hallo Claudia, 

hast Du noch Lust auf einen neuen Kontakt?

Wir sind am Samstag nach St. Margarets, Twickenham gezogen und  suchen quasi alles, was mit der Kinderbetreuung, Spielfreunden, Kaffeetrinken.... zu tun hat. Wir haben zwei Söhne: Ben-Jasper (wird am Sonntag 3 Jahre alt) und Carl-Henri (1 1/2 Jahre).  Vor allem unser Ältester vermisst andere Kinder, so dass ich mich riesig freuen würde, wenn Ihr noch Lust und Zeit für ein Treffen habt. 

Schöne Grüße

Eva 

PS: Vielleicht fühlt sich ja auch noch eine andere Mami (oder ein Daddy) angesprochen?!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ja, username gilt Reddit-weit :)
    • Text copied from Google search: Your credit report is compiled by companies known as credit reference agencies (CRAs). There are 3 CRAs in the UK – Experian, Equifax and TransUnion (formerly Callcredit). These CRAs are the companies that create, and keep hold of your credit reports. Makler/Estate Agents machen die Checks selber, Du brauchst da nix machen. Die drei produzieren mehr oder weniger die gleichen Reports. Du kannst die auch abfragen auf deren Webseiten - Statutory Credit Report ist kostenlos, rate von den Bezahlangeboten ab, generell braucht man die nicht.  
    • Hallo liebe DiL' er, in Deutschland haben wir ja die Schufa. Um Vermieter und Firmen davon zu überzeugen, dass wir auch immer alles schön bezahlen und liquide sind. Gibt es ein Pendant dazu in Großbritannien?   Damit Landlords und Immobilien Makler etc. gleich Bescheid wissen? Vielen Dank für Antworten.
    • Hm. Also ich hab mich jetzt mal auf Reddit angemeldet, und dann gemerkt dass mein username schon benutzt wurde. Etwas merkwuerdig, ob der sehr uebersichtliche kleinen User base bisher auf dem dortigen Dil Forum und der non-standard Schreibweise meines user names hier (oder sind die usernames generell fuer Reddit und nicht nur fuer das Dil Forum? Dann kann das schon sein). Anyway, ich bin dann jetzt RealTinkerbella dort. Ahoi.
    • Energetic, flexible, proactive, trustworthy and self-sufficient couple sought with international experience to manage multiple households in Gstaad (Switzerland), New York (USA) and London (UK). The couple should cover the following roles between them: Chef, Driver, Household Manager, PA, Handyman. Duties include: Managing all aspects of the houses including staff, staff schedules, systems and vendors, budgets, and laundry including delicate materials, garden, cars. Training staff, packing & unpacking, running errands, shopping, flower arrangements, setting up dinner parties, cooking for family and dinner parties, driving family (and children), writing and maintain household manuals, silver service, general maintenance, coordinating travel schedules. European passports or similar required, good English essential, French/German language a bonus. Travel required. Staff accommodation in NY is a separate flat close to the home, in Gstaad and London accommodation is provided within the house on a separate floor – bedroom with own bathroom and use of staff kitchen. The role is 6 days per week, 1 day off, some weekends required, hours/days will be longer when employer in residence and/or entertaining, 2 months off in the summer or TBD. The family is ideally looking for a couple happy to commit long term for many years to come. Excellent compensation package for the couple with benefits. Please note: Applicants must be eligible to work in Europe. An EU passport is sufficient as the client can provide visas for the US. Please send your CV/resume together with a current photo and references. BUTLER FOR YOU – International Household Staff Agency - https://www.butlerforyou.com/
  • Topics

• Recent Status Updates

• Today's Birthdays

1. Calimera
      Calimera
      (31 years old)
    2. denna
      denna
      (41 years old)
    3. sairon
      sairon
      (39 years old)