Jump to content

pascale3000

DIL+
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About pascale3000

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/12/1972

Profile Information

  • Geschlecht
    f
  1. Muss am/ab 16. Juli nach Frankfurt und wuerde mich ueber eine MFG freuen. Definitiv werde ich einen Koffer und einen Trekkingrucksack haben. Wenn Platz ist, wuerde ich evtl. noch ein/zwei eingelagerte Kisten mitnehmen. Kostenbeteiligung selbstverstaendlich. Freue mich ueber PN.
  2. Ich hab mich seit 2000 auch schon in D nur per email und ohne Foto beworben. Das soll jetzt nicht heissen, dass ich wegen Misserfolg auswandern musste, aber die letzten Jobs habe ich so problemlos bekommen.
  3. Kleine 2ZW in Frankfurt ab ca 15.10. zu vermieten. Wohnung liegt im 5. OG ohne Aufzug, ganz leichte Dachschraegen, etwa 40qm, Bad und Kueche separat. Laufnaehe zur Innenstadt, zum Main und zum Grossmarkt (zukuenftige EZB). Einkaufsmoeglichkeiten ebenfalls zu Fuss erreichbar. 3 Min zur S-Bahnhaltestelle Ostendstrasse. Miete 420 Euro plus 80 Euro Umlagen. Kontakt bitte per PM.
  4. Auf jeden Fall muss das gute Stueck neu gestimmt werden nach dem Transport. Ich weiss nicht, was das beim Klavier kostet.
  5. Ich denke, das kommt auf die Schule an, ob die eher posh mit "echtem" Cocktailkleid kommen oder auch eher im normalen Buerokleid/Sommerkleid. Mit Blazer sollte das Kleid doch voellig ok sein. Frag doch ansonsten mal eine andere Mutter was sie anzieht.
  6. "The E.Factor presents - How do you measure an Entrepreneur" Join us for an exclusive event dedicated to entrepreneurship. As many of you know, entrepreneurship is often a difficult undertaking as a vast majority of new businesses fail. Don't miss this event with our keynote speaker Shailendra Vyakarnam. He will give you insight 'how-to' measure an entrepreneur. Keynote speaker: Shailendra Vyakarnam Date: 24 February 2010 Venue: The Square Pig, Holborn - 30/32 Procter Street, WC1R 4QG, London Tel: +44 2076913144 Bei Interesse bitte hier anmelden http://www.efactor.com/p/events/id=267 Time: 18.30-21.00 Fee: FREE for "Event Access" premium service Members; $10 for Basic Members Keynote speaker; Shailendra Vyakarnam; Director of the Centre for Entrepreneurial Learning (CfEL) In 1990 Dr Vyakarnam co-founded the company Transitions, combining his academic interests with the practical 'how-to' for businesses. As a result of this he has worked with over 400 businesses in workshops, consulting assignments and as coach, mentor and non-executive director. He also has extensive experience of teaching executive courses for owners of SMEs. Dr Vyakarnam has carried out over twenty research projects for Training and Enterprise Councils, Government Offices, the SBS, the United Nations (FAO) and the British Council. He is Director of the Institute of Small Business Affairs (ISBA), and Non-Executive Director of Burall. Dr Vyakarnam is on the editorial board of the International Small Business Journal and the Journal of Strategic Change. After completing his PhD at the Cranfield School of Management, Dr Vyakarnam stayed there as a member of faculty for ten years before taking up a Chair in Enterprise at Nottingham Business School, where he is now a visiting professor. From April 2001 to August 2003, Dr Vyakarnam was Teaching Programme Director of the Cambridge Entrepreneurship Centre (CEC).
  7. "Twilight shift" is the term used to describe part-time work carried out during late evening or early morning. The twilight shift is usually worked by cleaners who are expected to clean before the building's occupants arrive for work or after they go home. Workers engaged on such working hours are generally seen as atypical workers and are mainly women, and as such are part of the secondary sector . http://www.eurofound.europa.eu/emire/IRELAND/TWILIGHTSHIFT-IR.htm Ich kannte das jetzt als "graveyard shift", aber twilight klingt zweifelsohne charmanter! Evening sec liest man sehr oft, so ab 16-18.00, klingt, als sei das auf jeden Fall eine ganze Ecke spaeter.
  8. Invitation to our next networking event for PAs, EAs, administrators, receptionists, office managers etc Join us for a play and a glass of wine for only £5! Southwark Playhouse "THE ROVER" 1 July we meet at 7pm, play starts at 7.30pm to secure your ticket have a look at www.assistantforum.com
  9. Frei ab 1. Juni, ca. 30 qm mit Balkon, Kochzeile, Bad und Keller. Stellplatz evtl moeglich. Miete 290 kalt (Umlagen ca 90€) Naehe Kaiserleikreisel und Stadtwald, Einkaufsmoeglichkeiten um die Ecke. 5 Min zur Strassenbahn. Bei Interesse bitte Info an mich, ich leite das weiter.
  10. Networking Event fuer PAs, EAs, Administrators, Receptionists, Office Managers... Wir treffen uns 18. Mai 18.30 The Cape Bar - upstairs (!) Corner of Wood Street and Love Lane London EC2V 7RF Lindsay Taylor wird ihr Seminar "Be a PA with PA - Perfect Awareness" vorstellen. Eventuell gibt es noch einen "offiziellen" Programmpunkt und es wird natuerlich auch reichlich Zeit fuer den Austausch mit KollegInnen geben. Egal, ob Du bereits in London arbeitest oder noch auf Jobsuche bist, alle sind herzlich willkommen. www.assistantforum.com
  11. Superplan, vor allem mit der Grie Soss, allerdings macht die natuerlich keine so gut wie meine Mama!
  12. Danke fuer den Link, ich werde das demnaechst mal testen, freu mich schon.
  13. Wenn es zentral liegt und ich Zeit habe wuerde ich evtl. mal dazustossen.
  14. Fuer alle Leseratten: Westminster Library auf Charing X Road hat jetzt auch einen Sammelbehaelter fuer alle Haushaltsbatterien. Was werden die sich ueber meine Sammlung freuen....
×
×
  • Create New...